Followers

Trek Pauh Perlis



pemandangan Politeknik Pauh dari puncak pendakian yang pertama. kesemua yang menyertai adalah seramai 11 org.. ( 3 gerek ilpjitra , 2 redflag jitra dan 6 Unimap )




daki


aku kena tinggal jauh, kecik ja kawan aku atas sana

laluan batu kerikil

rupa macam bus stop tapi ia nya "bicycle stop" .. 4 rider termasuk aku yang tak sanggup nak ke laluan bonus.  nasib baik nazri unimap ( yang adjust brake dlm gambar ni member study aku dulu ni ) ni bagi tau kat aku yang laluan bonus akan lalu sini balik.. so aku stop ja la.. 

firdaus gerek ILP j tinggal kebelakang di laluan bonus, dimana cerun tinggi di belakang adalah downhill laluan bonus

geng unimap

deris selepas downhill panjang

parking jabatan mek pembuatan unimap

konvoi balik ... aku naik seorang ja , deris n firdaus ( myv putih ) , Din nichias dan hehem ( wira putih ) balik jitra..


No comments:

Post a Comment

1

2